GROOT IN COMMUNICATIE

Zo maken wij een punt

Pragmatisch denken, in functie van een groot resultaat. Daar gingen we als reclamebureau voor.

Klein denken (en dat was zowel online als offline), dat stond voor kleine, maar doordachte stappen nemen. Voor doelgericht en duurzaam handelen. Schouder aan schouder met klant én consument, om finaal relevante, functionele en creatieve communicatieconcepten te ontwikkelen.

Naast luisteren naar onze klant, stond luisteren naar de consument centraal in onze aanpak.

Wie zijn wij?

Creatie

Van kleine ideeën, naar straffe concepten. Die snel konden werken maar ook duurzaam waren. Onze creatieve spirit.


Meer weten

Strategie

Elk denkproces startte vanuit de eenvoudige vraag: wat is het kleinste, gewenste resultaat? Concreet en tastbaar. Om van daaruit de funnel bottom-up in te vullen, gericht op een groter geheel.

Meer weten

Media

Mediaplanning en mediabuying hand in hand met het creatieve proces. We vertrouwden daarvoor op de klassieke metingen en cijfers, maar nog meer op onze expertise en gezond verstand.

Meer weten

KLEIN. team, grote ervaring

KLEIN. bestond uit een vast team van communicatieprofessionals met elk meer dan tien jaar expertise. Onze kleine structuur leende zich tot grote flexibiliteit, korte lijnen met de klant en een sterke kruisbestuiving tussen de drie units.